Selasa, 22 Jun 2010

Demam World Cup 2010








hah..ni lah kisah nape aku cakap sane sini bola..dah la sane sini orang dok sibuk cakap pasal bola..pastu dipendekkan citer dapat cenderahati pun ade kait dengan bola..
hari ahad tu, aku gi tukar tayar...coz bunga kat tayar tu dah haus pun..licin kalau bawak kete musim2 hujan ni..lagipun dah time dah nak tukar tayar baru..so, aku pun pergilah ke kedai tayar yang berdekatan dengan rumahku..sampai pun, alhamdulillah...sebab tayar tu dah nak koyak..ishh..ishh..ganas betul...tetibe terpikir something..nasib baik mase balik kuantan tempoh hari tak jadi ape 2 kat tgh jalan..kalau tak..masalah gak tu..so, aku pun terus je tukar tayar 2 bijik..macam tahu2 je bulan ni banyak extra income..tu lah rezeki kan...
selesai je..dapat lah hadiah..tgk 2 tuala world cup satu, bekas simpan ais satu..seronok...hadiah2 cam ni kalau dikumpulkan kat rumah aku dah boleh buat jualan lelong dah...banyak..tak pe lah..suke simpan...

Tiada ulasan: