Ahad, 18 Julai 2010

Wedding abah...10 Julai 2010





Syukur, Alhamdulillah..abahku telah selamat bernikah dengan auntie nana..ops..now dah panggil mama nana..al maklum lah..mama baru..cuma sayangnyer aku hanya mendoakan segala-galanya dari jauh..yelah..majlis pernikahan abahku berlangsung di Christchurch, New Zealand..aku sepatutnya pergi temankan abahku bersama dengan adik lelakiku, azriq..tapi x dapat nak temankan..

pertama, sebab aku baru balik bercuti dari bandung, indonesia kedua, aku x sempat nak ke sana sebabnye kalau aku dapat pergi pun, aku akan sampai selepas majlis selesai..so, aku wakilkan adik aku dan atuk aku je lah..nasib baik lah atuk tu kuat dan masih sihat orangnyer walaupun umur dah menjangkau 80 tahun..

tapi syukur, segala nye telah selesai..adik dan atuk ku juge telah selamat sampai di KLIA semalam..x sabar tunggu diorang sampai..nak tengok video dan majlis kahwin abahku di sana..hhmmm..

Tiada ulasan: