Ahad, 15 Ogos 2010

Berbuka puasa di Muara Ikan Bakar Pantai Jeram





Hah...ni majlis berbuka puasa bersama atuk J, mak2 saudaraku serta sepupu2 di Restoran Ikan Bakar di Pantai Jeram, Kuala Selangor. Kalau nak tahu, restoran ni dekat sangat ngan kampung atok..ramai sangat orang makan kat sini..makanan2 kat sini pun sedap2 gak..

meriah sangat berbuka hari tu..kalau tak selalu aku berbuka berdua je ngan hubbyku..kalau balik banting, berbuka ngan adik-beradikku yang lain..tapi kali ni ramai sangat..gamat jadinya..walaupun makcik2 ku jenis yang mulut riuh, tapi x kisah lah tu sume..yang penting enjoy..sementara menunggu azan untuk berbuka, atuk baca tahlil serta doa selamat sikit..moga segala2nye diberkati olehNya..

lepas selesai je, singgah jap rumah atuk sebelum balik ke Banting..saje je jenguk2..so far, everything berjalan dengan baik..yang penting keluarga x putus hubungan kan..??

aku dan hubby bercadang nak repeat lagi makan kat restoran tu..sambil menikmati senja berlabuh...hehehehe..;-)..

Tiada ulasan: