Ahad, 22 Ogos 2010

Berbuka puasa di Tasik Titiwangsa


Boring lak rasenyer asyik berbuka di rumah..jadi aku dan hubby pun ingat nak berbuka di luar..tapi tak tahu nak berbuka ape..pikir punya pikir akhirnya kitorang singgah di bazar ramadhan setiawangsa...wuihh..besar gak bazar kat situ..best giler..tapi ape pun sume tu nafsu je..jangan membazir..tak banyak jugak menu yang kitorang beli..ade sedikit lauk, sup, murtabak singapore, kuih2 (biasenye mesti ade buah melaka atau tepung pelita-my hubby's favourite tu)...hehehehe..

sementara menunggu nak berbuke tu, ape agi kitorang pun posing2 jap kat tasik tu..ramai jugak pasangan yang berbuke kat situ..sesekali teringat lak zaman2 bercinta dulu2...;-)...

Tiada ulasan: