Selasa, 14 September 2010

Persiapan raye..

Alhamdulillah..raye datang lagi..tema tahun ni..UNGU...hehehehe..persiapan raye tahun rasenyer berjalan lebih baik dari tahun2 sebelum ni..baju melayu hubby ku pun dah disediakan lebih awal..termasuk lah baju2 ku, kasut raye dan contact lense..belum pun mule raye, aku dah tanye hubby ku tema utk tahun depan..geleng kepala je lakiku tgk telatah aku...aku mmg suke melaram..ape pun aku dah pikirkan tema tahun hadapan..hehehehe..

tahun ni, aku cume beli 3 jenis je kuih raye, chocolate chip, karipap mini dan popia mini.. kuih2 lain yg ade dirumahku tu sume pemberian dari org lain..rezeki..;-)..

tahun ni jugak, aku beraya di banting, kampungku..so, aku x tukar banyak duit raye..sebab aku cume sediakan duit raye utk abah, adik2 ku dan anak buahku...eh! terlupe lak..termasuk duit raye utk atok J...

Tiada ulasan: