Isnin, 11 Oktober 2010

Wedding Nazrul, Keramat



10hb oktober 2010,aku dan hubby menghadiri kenduri kahwin rakan sekerjaku, nazrul atau lebih dikenali sebagai atoi di kalangan rakan2 di pejabat..nasib baik jumpa rumah die..kalau tak balik rumah singgah makan kat kedai je lah nampaknyer..aku pergi ngan ermey dan tunang die, adnan..bantai dua2 sekali tak bawak kad jemputan..ape lagi terpaksalah pakai talian hayat..call yate, tanye cam ne nak gi rumah nazrul..akahirnyer alhamdulillah..jumpe jugak..;-)..bebel kejap hubby ku..mane taknyer, aku konon2 confident tahu rumah tapi...hehehehe...lupe jap..btw, selamat menempuh alam rumah tangga ye...

sebelum balik aku, hubby, ermey dan adnan sempat bergambar bersama atoi dan isterinyer...en zainal dan isteri termasuk lah si idris pun join bergambar bersame...

Tiada ulasan: