Jumaat, 12 November 2010

BBQ






Besttt..dah lame rase tak berbbq bersama keluarga..seronok juga kalau dapat berbbq kan..??abah pulak pagi-pagi lagi bagitau yang dia dah lama tak ber bbq..teringin nak bbq ikan, katenyer..ok jugak tu..apa salahnye pun..lagipun weekend ni cuti panjang sikit..leh lah lepak lame sikit kat kampung..

aku, lakiku dan semua adik-adikku menghabiskan masa bersama-sama malam tu..bestt sangat..bukan nak makan sangat ikan, udang atau ayam tu sebenaranya..tapi yang menarik nyer dapat bersama-sama keluarga..tu yang paling penting aku rase..penat lelah me "marinate" ayam, ikan dan udang pada petang sebelum tu, tak menjadi masalah buat aku..aku lebih suke begitu..masing-masing ade peranan malam tu..tapi ade satu yang tak boleh blah..abangku...asyik je nak tido..tapi tak pe lah..cirit-birit katenyer..emm..ape-ape jelah..dan yang paling seronok sekali malam tu...berselera betul abah makan malam tu..hehehehe...nak pulak aku yang memasak sayur malam tu..habis licin...

terima kasih pada semua..buat hubby..thanks a lot sebab dapat buat bara untuk bbq pada hari tu..kalau tak, macam mane nak bakar semua tu kan..??you're the best...dan ajar aku macam mana nak me "marinate"...thanks juge pada nomen..yang bersama-sama menolong mengipas dan juga ella dan zura yang bersama-sama bertungkus lumus di dapur..seronok sangat...ade time, kite buat lagi ok...syukur alhamdulillah...

Tiada ulasan: