Jumaat, 10 Jun 2011

kisah along dan pilun


alhamdulillah..rezeki keluarge..tak lame akan bertambah la lagi ahli keluargaku..pilun bakal menimang seorang lagi cahaya mata.. moga -moga kali ini dapat baby boy pulak..sekurang-kurangnyer dah lengkap lah keluarge pilun..sorang baby boy, sorang lagi baby girl..sebut baby girl..terbayang-bayang wajah aina qistina..tetibe rindu pulak ngan noti girl tu..makin hari makin lasak..abah pulak bukan main hepi lagi kalau dapat main dengan qistina..ye lah, mane taknyer..cucu pertama la katekan..

tapi sayang buat along dan isteri la, kak E..tak ade rezeki, baru je dapat tahu kak E pregnant..(bunting pelamin,.same la ngan adik aku yang tadi tu..)tetibe je dapat berite sekali lagi keguguran pulak..sedihnyer..ye lah ape pun semua tu sudah ketentuan Dia..hanya Dia yang maha mengetahui segalanya..aku pun turut sedih dengan berite keguguran baby sulung along..tak pelah, insyallah akan ade lagi rezeki di masa hadapan..yang penting aku harap kak E berusaha untuk menambah berat badan seperti yang disarankan oleh doktor..mane taknyer rahim tak cukup kuat untuk carry baby..doktor kate kak E tu terlalu kurus..bayangkan at age 27, berat badan die cume 36kg je..maam tak percaya je..tapi tu lah kenyataan..aku kalau boleh teringin nak tengok ahli keluarge ku bertambah..suke sangat bile dapat berkumpul tu..buat aku dan hubby yang masih lagi berdue hingga ke hari ini, saat berkeluarga adalah saat yang paling membahagiakan aku..tapi, ape pun semoga kami sekeluarge di rahmat serta di berkati olehNya..

Tiada ulasan: