Khamis, 9 Jun 2011

Projek peribadi

seperti tahun-tahun yang lain, tiap-tiap tahun, aku dah set kan apa yang projek atau matlamat yang nak aku capai untuk diri aku..dalam erti kata lain, KPI. tak pun, azam untuk tahun baru..so, tahun ni, KPI utama yang nak aku capai ialah memenuhi rumah impianku..dari ubahsuai rumah hingga la menghias rumah..

lain dari tu, setiap tahun pun, aku akan memperuntukkan diriku untuk melancong atau travel ke luar negara..sekurang-kurangnya 1 negara setiap tahun..so, tahun ni, aku dan beberapa orang kawan lain akan memnjejakkan kaki ke negara vietnam..matlamat utama, kalau nak diikutkan nak melihat-lihat budaya dan adat negara luar..tapi bile dah dengar yang kat sane tu, salah satu heaven shopping, emm..rasenye matlamat untuk sightseeing akan berrtukar kepada shopping..tp alang-alang dah sampai sane, mesti buat kedue-duneye..kalau tak, orang kate tak lengkap lah..

lain dari tu, aku dah mule melihat-lihat peluang untuk berubah angin dari tnbf..bukan sebab tak sayangkan tnb fuel ni..tapi sebab dah bosan buat keje yang same..diri aku sendiri tak suke stick ngan satu benda je..so, its time to do a change..change environment..mencari-cari peluang untuk membina kerjaya untuk masa depan..mungkin akan lebih menyibukkan diri tahun ni dan tahun-tahun yang akan datang..bosan rasanyer..

and kalau nak tahu, tahun ni aku telah berjinak-jinak dengan gim..selain, memenuhi masa yang terbuang begitu aje, aku nak pastikan yang aku akan dapat mencapai berat badan yang aku inginkan... aku nak dapatkan berat badan 45kg..skrg berat aku 46.5 kg...

aku harap tahun ni, segala apa yang ingin aku capai akan menjadi kenyataan..insyallah..aminn..

Tiada ulasan: