Khamis, 18 Ogos 2011

Menu 18 ramadhan

Ape menu berbuke hari ni yer? masuk hari ni dah 18 hari ramadhan berlalu..bermakna dah 18 hari umat islam berpuasa..dan masuk hari ni jugak, tak tahu nak berbuke ape..
tetibe rase nak memasak la hari ni.tapi..ape menu yang best dan mudah disediakan?
al maklumlah..bulan puasa ni, sampai rumah pun dah pukul berape..banyak yang makan di luar atau beli lauk je..kalau nak masak, mesti tak sempat..jawabnyer, buke dulu ngan kurma dan air..solat dulu, baru makan yang proper sikit..

agak-agaknyer ape masakan aku petang ni..teringat nak buat sambal udang petai,sup sayur, ikan goreng dan sambal belacan.ok tak? hmm..ok lah..harap2 petang ni balik cepat..oklah, nanti esok nak update blog..tgk berjaye ke plan nak masak ni..hehehee..

Tiada ulasan: