Khamis, 6 Oktober 2011

kari daging & spageti...agar-agar milo..yummy..

tak tahu mengapa..tapi lately ni, suke sangat memasak..suke bile tengok husben makan dengan berselera..jimat pun jimat memasak sendiri di rumah ni..ye lah..yang penting nak kena rajin je..kalau malas, memang makan kedai la jawabnye..tapi bile memasak sendiri ni, kepuasan nyer lebih..selera pun lebih..lagi satu orang tua-tua kate, nak ikat hati suami kenalah ikat perut nyer..air tangan isteri katenyer..hmm..
siap buat agar-agar milo lagi..ingat nak buat agar-agar pandan..tapi daun pandan tak cukup lak..nanti tak best..so, tu yang bertukar dari agar-agar pandan ke agar-agar milo tu..tapi, menjadi..agar-agar tak lembik dan tak keras..suke sangattt..[:))]

Tiada ulasan: