Ahad, 11 Disember 2011

Kisah minggu ini..

minggu ni, cuti agak panjang..isnin depan, selangor bercuti sebab besday sultan selangor..best jugak..dapat rehat panjang..

so, weekend ni aku menghabiskan masa di kampung ku, banting..hubby outstation ke pasir gudang selama 3 hari..kat kampung lak, adik ku, ella di risik orang..alhamdulillah..segalanya berjalan dengan lancar..tarikh untuk hari pertunangan nyer pun dah di tetapkan..kalau tiada aral melintang, insyallah 7 januari 2012, berlangsung la majlis pertunangan ella nanti..jauh jugak bakal adik ipar ku kali ini..sungai petani kedah..x pelah, boleh berjalan ke tempat orang..kalau segalanya berjalan seperti yang dirancangkan, nampak gayanya tahun hadapan aku jadi mak pengantin lagi lah kan..now i'm counting days...

hahaha..ade satu peristiwa lagi berlaku hari ni...peristiwa jatuh motor..konon-konon nak memandai-mandai bawak motor, tapi terpecut laju lak..syukur la tak de apape yang serius..motor calar sikit, kaki melecur sikit la sebab kena ekzos panas..syukur..tapi tadi malas nak bagitau ngan hubby takut die risau kat sane..hehehehe..tunggu hubby balik dulu...yang penting, enjoysss..

Tiada ulasan: