Selasa, 13 Disember 2011

Kuih buah melaka atau onde-onde

minggu lepas, sambil lepak -lepak je kat umah, aku teringat nak buat kuih buah melaka ataupun ada setengah orang panggil keuih onde-onde..hubby suka makan kuih ni..sambil berpandukan buku resepi, aku pun membeli bahan-bahan yang diperlukan..senang je buat kuih ni..same la macam nak buat kuih kasui..senang sangat..yang membezakan nya malas ngan tak malas je nak mencube..buat nyer tak remeh..

akhirnye, bile dah siap, inilah rupenya...kuih buah melaka buat my beloved hubby...

Tiada ulasan: