Khamis, 6 Jun 2013

KPI 2013

Musim mem final kan KPI dah tiba..semalam dah meeting dah dengan bos..oh ye..bos besar aku kat sini namanye Pn Suzana..tapi tak nak citer pasal bos aku tu..yang aku nak citer kat sini pasal nak finalkan KPI ni.. di Korporat ni, aku ada 6 orang staff..so kelima lima staff ni aku kena siapkan dan key in ke dalam sistem cbpms tu..so far, oklah, aku pun called up meeting dengan diorang semua this morning tapi part sedihnya, aku punya KPI sendiri tak siap2 lagi..mane taknyer, aku baru je due bulan kat sini..tak kisah la tu..tapi yang sedihnya..nak draf ni..huaaa..payah nak citer kan kat blog ni..tapi petang ni yang pasti aku nak bincang pasal KPI ni..time nak siap semua ikut due date ni..bile bos cuti2 malaysia ni..payah nak cakap..ape pun nak buat shud get approval from big bos..have to wait till next Tuesday.. untuk cbpms rating yang tujuh bulan lepas kena disahkan oleh IM di ofis lamaku..dah sms dah inform, but yet, no reply till today..Ya Allah, permudahkan segala-galanya untuk ku...

Tiada ulasan: